Novosti online

​Нова авантура за љубитеље тенкова

Играчима који воле једноставне акционе игре за мобилне телефоне у којима могу да се такмиче против својих пријатеља али и играча из целог света на располагању је нова занимација. У „Гугловој” продавници апликација појавио се нови наслов који у средишту има изузетно популарне тенкове, са много окршаја и експлозија.

„Clash of Tanks”, производ домаће софтверске компаније „Gotta Play”, објављен је крајем јуна и до сада је преузет око 3.500 пута, са солидном просечном оценом 4,5.

Задатак у игри је једноставан: управљајте тенком и уништите непријатељску машинерију пре него што она уништи вас. На самом почетку играч добија свој тенк и креће да се бори против другог играча. Свака победа доноси сав вирутелни новац који је уложен у дату партију, којим може да се унапреди тенк или одабере јача муниција.

Игра нуди могућност избора локације на којима се борба одиграва. Допадљива графика, једноставност и лаке контроле, могућност играња онлајн и офлајн као и надоградња тенкова само су неке од карактеристика игре, наводе аутори. Игра препознаје подешавања телефона па се сходно томе приказује на енглеском или српском језику (ћирилици).

Ово није прва игра из овог београдског студија, али верују да је довољно квалитетна да вреди уложити мало више новца и труда да овим насловом скрену пажњу на себе и све што су до сада радили. Углавном је реч о забавним и едукативним играма за малишане, које су се продавале преко „Плеј стора” за симболичан износ.

„Сукоб тенкова” доступан је и на ћирилици Фото Принтскрин

Иван Коцић, шеф одсека за развој мобилних апликација у фирми „Техником солушенс”, којој студио припада, каже да без великог новца уложеног у рекламу не може да се заради од овакве игре.

– Ми смо улагали у кампање од 500 до 1.000 евра месечно и то је недовољно за било шта. Потребно је 100.000 евра да се поштено изрекламира игрица. Идеја је била да направимо доста малих игара и када направимо нешто што је стварно добро, да објавимо ту вест, уз све досадашње игре. „Тенкови” су игра за коју ценимо да је поштена. Није врхунска, али је забавна и мислимо да је довољно квалитетна – каже Коцић.

На игри је радило четворо људи: један дизајнер, два програмера и један менаџер пројекта. Свима је то тренутно само хоби којим се баве поред редовног посла и још испитују најбољи начин да зараде. Неке игре имају рекламе, а неке куповине у игри. Закључили су да су рекламе лоше и да их треба ставити тек када је игра довољно популарна да не „убије” рејтинг на почетку.

У „тенковима” постоји опција да се гледањем реклама заради за игру. На приходе рачунају и од куповина унутар игре и то је начин на који функционишу многе бесплатне апликације. Играчи овде могу да купе оружје, додатне тенкове, муницију…

Студио „Gotta Play” најављује да ће ускоро и корисници „ајос” уређаја моћи да се опробају у борби тенкова.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh