Društvo

Белопаланачка баница и вртка на менију Београђана

ПРЕЗЕНТАЦИЈА БАНИЦЕ И ПАПРИКЕ ВРТКЕ НА НАЈВЕЋОЈ СМОТРИ ПРОИЗВОЂАЧА ТРАДИЦИОНАЛНИХ ПРОИЗВОДА У БЕОГРАДУ

Општина Бела Паланка све више улаже у развој туризма.

Чињеница да је Бела Паланка тек друга општина у Србији која је усвојила Стратегију развоја туризма показује да су белопаланчани схватили да на Коридору 10 завршетком изградње аутопута постају привлачно место туристима из свих делова Србије, али и из околних земља, пре свега Бугарске и Македоније.

Руководство општине Бела Паланка и туристичка организација Беле Паланке покушавају да на што већем броју сајмова представе потенцијале свог места.

Гости Беле Паланке одушевљени су Врелом, етно храном, а многе манифестације, попут Дана банице, посећује све већи број туриста.

Изградњом спортске хале и базена, заокружена је инфраструктура у општини која доприноси развоју туризма.

Белопаланачка баница и паприка вртка, препознатљиви производи на тржишту Србије, представљени су и на највећој смотри произвођача традиционалних производа у Београду.

Међу 300 излагача, на 12. Сајму етно хране и пића, белопаланачки производи промовисани су од стране Туристичке организације уз подршку општине Бела Паланка.

’’Промоција у Београду је најбољи начин афирмације наших традиционалних производа, који су постали незаобилазни елемент туристичке понуде Беле Паланке.

Када будемо завршили поступак заштите географског порекла белопаланачких брендова банице и паприке вртке, радићемо на томе да они постану прворазредни тржишни артикли.’’- истакао је Горан Миљковић, председник општине на промоцији у Београду.

Миљковић је додао да Бела Паланка већ постаје важно место на туристичкој мапи Србије а преданост циљу да туризам постане економски покретач развоја показује чињеница да смо друга општина у Србији која је израдила Програм развоја туризма

Туристичкој организацији Беле Паланке ово је шесто појављивање на међународној смотри етно производа у Београду.

’’Промоција гастротуризма је неопходна и жеља нам је да наредних година на сајмовима буду произвођачи паприке вртке и банице из Беле Паланке и ми заједно са локалном самоуправом улажемо велике напоре да се на тржишту што пре нађу белопаланачки брендови’’, рекао је Милош Лилић, директор Туристичке организације Беле Паланке.

Промоцији у Београду присуствовали су бројни пријатељи Беле Паланке, почев од Ненада Гладића, промотера Дана банице, проф. Бранка Красојевића и многих белопаланчана који живе у Београду, али радо посећују своје место током Дана банице и помажу промоцији Беле Паланке.

У етно дворишту сајма, културно наслеђе нашег краја, представио је белопаланачки фолклорни ансамбл и музички таленти а организована је и дегустација наших брендова банице и јела од паприке вртке, што је био својеврстан позив на манифестацију “Дани банице“ која се наредне године одржава по тринаести пут у Белој Паланци. Презентацију

Беле Паланке на прави начин употпунили су и званичне маскоте Дана банице, Баничка и Баничко.

Љ.П.

(Израду овог медијског садржаја суфинансирала је општина Бела Паланка. Ставови изнети у тексту не одражавају нужно ставове и мишљења органа који је пројекат подржао.)

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh