Gradovi

Beograd pokrenuo kampanju privlačenja kineskih turista

BEOGRAD – Beograd je pokrenuo kampanju kojom se nada da će uspeti, kako prenose kineski mediji, da privuče značajan broj turista iz te zemlje, saopštila je danas Gradska uprava.

Direktor Turističke organizacije Beograda (TOB) Miodrag Popović je rekao da je srpska prestonica u cilju privlačenja značajno većeg broja turista i posetilaca iz Kine plasirala promotivni video, kao i seriju drugih aktivnosti radi promovisanja Beograda.

On je podsetio da je TOB na ovogodišnjem 38. Sajmu turizma promovisao video sa proslavljenim glumcem Velimirom Batom Živojinovicem, koji je igrao glavnu ulogu u filmu „Valter brani Sarajevo“ iz 1972. godine, kako bi privukao pažnju kineskih turista.

„Ovaj film je bio veoma popularan kako u Kini tako i u celoj bivšoj Jugoslaviji i zbog toga smo želeli da privučemo kineske turiste u Beograd učešćem Živojinovića u spotu, koji je već postao popularan u Srbiji“, rekao je Popović za agenciju Sinhua, a prenosi kineski portal Nju Čajna.

Popović je naglasio da je ovaj potez veoma logičan imajući u vidu da postoje političke, ekonomske i prijateljske veze između dve zemlje, kao i nivo kineskih investiranja u Srbiju i činjenice da je u decembru 2014. godine održan treći Samit Kine i zemalja centralne i istocne Evrope, koji je održan u Beogradu.

„Mislim da sve ovo može da utiče na povećanje turističke razmene i da moramo raditi na tome da privučemo što više kineskih turista u Beograd“, rekao je Popović.

On je najavio da će delegacija TOB-a, predstavnici Vlade Srbije i kompanije angažovane u turizmu posetiti Peking u junu kako bi promovisali Beograd, a da će se do kraja godine kampanja proširiti i na druge kineske gradove.

„Cilj srpske vlade je da poboljša infrastrukturu u Beogradu, a grad će dobiti novu železničku stanicu, ‘Beograd na vodi’, obnovu priobalja Save i luku u narednim godinama“, rekao je Popovć i dodao da će sve te investicije biti od velike koristi za razvoj turizma.

Ocenivši da se tokom protekle tri godine Beograd razvio u značajnu turističku destinaciju, on je istakao da će se ove godine puno raditi na obnovama gradskih fasada, „što je veoma važno kako bismo Beogradu vratili sav nekadašnji sjaj“.

„Takode, planiramo da investiramo u promociju na velikim tržištima. Turizam je generator novog zapošljavanja i investiranja, te je svaka investicija u turizam opravdana“, dodao je Popović.

Foto Tanjug/D.Peternek, arhiva

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh