Огорчење великог броја запослених изазвала је најава да ће сви запослени који не користе јавни градски превоз при доласку и одласку с посла бити ускраћени за новчану накнаду за превоз, која им по важећем закону о раду припада без икаквог условљавања. Запослени ће имати обавезу да дају писане доказе да би им накнада за превоз била исплаћена.
Није тешко погодити са каквим ће се проблемима суочити и запослени и послодавци. Радници ће цео месец морати да прикупљају карте, рачуне и слично, а послодавци ће на крају месеца те папире пребројавати и на основу броја карата исплаћивати новчану накнаду за превоз. Да ли ће се на овај начин побољшати градски превоз у Београду? Сигурно неће. Само ће у градску касу ући нешто више новца.
Када добро сагледамо чињенице, схватићемо да је једино могуће решење да се Градско саобраћајно предузеће финансира искључиво из буџета, који га и сада највећим делом подржава. А да превоз, попут Естоније, буде за све бесплатан (сличан експеримент започео је и Драган Марковић Палма у Јагодини).
Др Мирослав Тодоровић,
Београд