BG

U Beogradu retko ko kupuje kartu za prevoz, gubitke GSP-a pokrivaju iz republickog budzeta svi gradjani Srbije

 

Direktor Centra za lokalnu samoupravu (CLS) Nikola Jovanović ocenio je danas, povodom predstojećeg odlučivanja Skupštine grada Beograda o poskupljenju javnog prevoza, da je neopohodno racionalno trošenje i povećanje naplate, a ne poskupljenje karata.

„Centar za lokalnu samoupravu se protivi povećanju cene karte za putnike, već smatramo da se održivost javnog prevoza mora ostvariti racionalnijim trošenjem budžeta i povećanjem naplate karata“, izjavio je Jovanović u saopštenju.

Grad Beograd i privatni prevoznici postigli su dogovor o povećanju cene po pređenom kilometru od 10,34 odsto, a o ovoj izmeni ugovora o prevozu putnika izjasniće se gradska skupština na predstojećoj sednici naredne nedelje, podseća CLS.

U saopštenju se dodaje da će prema tom dogovoru ubuduće Grad Beograd isplaćivati privatnim prevoznicima 200.59 dinara po pređenom kilometru (bez PDV-a), umesto dosadašnjih 181.79 dinara.

Inace, javna je tajna da u Beogradu retko ko kupuje kartu, vec se vecina putnika svercuje u gradskom prevozu.

Sve  to se pokriva iz beogradskog, ali i iz republickog budzeta iz kojih se velike sume novca prebacuje Gradskom saobracajnom preduzecu u Beogradu.

Time prakticno prevoz gradjana prestonice posredno finansiraju i zitelji najnerazvijenijih opstina Srbije.

ND

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh