• Novosti online

    Dragan Djilas tužio RTS jer nije objavio odgovor na Vesićeve tvrdnje

    Jedan od lidera Saveza za Srbiju Dragan Djilas podneo je tužbu protiv glavnog i odgovornog urednika Radio televizije Srbije (RTS) Nenada Lj. Stefanovića zbog toga što nije objavljen njegov (Djilasov) odgovor na tvrdnje koje je izrekao zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić na toj televiziji.

    U tužbi upućenoj Višem sudu u Beogradu navodi se da je Vesić u Jutarnjem programu 22. septembra izneo niz netačnih informacija u kojima je izmedju ostalog pominjao i tuženog.

    Djilas je, kako se navodi u tužbi, u skladu sa Zakonom o javnom informisanju, u zakonskom roku, uputio zahtev za objavljivanje odgovora.

    RTS, medjutim, nije objavio odgovor do druge naredne emisije, pa je tužilac bio prinudjen da podnošenjem tužbe zaštiti svoje pravo na odgovor.

    Sudu se u tužbi predlaže da donese presudu kojom bi se naredilo Nenadu Lj. Stefanoviću da bez odlaganja, po prispeću presude objavi odgovor Dragana Djilasa koji je priložen uz tužbu.

    U tužbi se traži da Stefanović, ukoliko ne objavi demanti, isplati Djilasu iznos od 100.000 dinara.

    Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić optužio je u Jutarnjem programu bivšeg gradonačelnika Beograda za zloupotrebu Poljoprivrednog kombinata Beograd (PKB) u političke svrhe, kao i da je menadžmentu isplaćivao ogromne bonuse dok je u isto vreme namerno zaduživao PKB.

    Dragan Djilas je u odgovoru negirao svaku tvrdnju Gorana Vesića ponaosob.

    Link Izvora

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com