BG

Državni sekretar za informisanje: Radna grupa za izradu Medijske strategije nastavlja da radi

 

Državni sekretar za informisanje: Radna grupa za izradu Medijske strategije nastavlja da radi
Foto: Youtube

 

Državni sekretar za informisanje Aleksandar Gajović izjavio je danas da radna grupa Ministarstva kulture i informisanja Srbije za izradu nove Medijske strategije nastavlja da radi bez ikakvih promena i da „vrata ostaju otvorena“ za sve predstavnike novinarskih i medijskih udruženja koji su je napustili.

Predstavnik Koalicije novinarskih i medijskih udruženja (NUNS, NDNV, ANEM, Lokal pres i Asocijacije onlajn medija) Nedim Sejdinović napustio je danas radnu grupu Ministarstva kulture i informisanja Srbije za izradu nove Medijske strategije. Iz radne grupe već su izašli predstavnici Udruženja novinara Srbije i Asocijacije medija.

Gajović je agenciji Beta kazao da se neće popunjavati njihova mesta i da su njima i dalje otvorena vrata u radnoj grupi za izradu Medijske strategije, ali da se povereni posao mora uraditi do kraja.

„Nastaviće se rad u kontinuitetu i dinamici, kao što se i do sada radilo. Nikakvih promena neće biti. Žao mi je zbog ljudi koji su tu bili, koji su moje kolege. Mislim da smo ipak morali ovaj posao sa njima završiti do kraja“, rekao je Gajović.

Dodajući da mu je žao, ali ne i krivo što su predstavnici novinarskih i medijskih udruženja napustili radnu grupu za izradu nove Medijske strategije, Gajović je naveo i da mu nisu baš najjasniji razlozi koje je imao prilike nezvanično da čuje.

„Mi moramo do kraja ovaj posao da uradimo“, rekao je Gajović.

Tekst nove Medijske strategije trebalo je da bude gotov do 15. oktobra, posle čega bi se o njemu razgovaralo u javnoj raspravi.

Ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević rekao je da će nova Medijska strategija biti usvojena do kraja godine.

Prethodna Medijska strategija, doneta pre sest godina uz široku saglasnost medijskih udruženja, civilnog sektora i medjunarodnih institucija, predvidela je donošenja niza medijskih zakona i definisala povlačenje države iz medija kroz uvodjenje projektnog finansiranja.

Tada je bilo predvidjeno i formiranje regionalnih javnih servisa, ali je ta strateska obaveza iz medijakih zakona izostavljena lobiranjem medijske koalicije.

 

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh