• BG

    KOME I ZA STA PLACAMO PRETPLATU? Ministarstvo kulture i informisanja protestovalo zbog vesti RTS-a o rođendanu Hašima Tačija

    Ministarstvo kulture i informisanja saopštilo je danas da sa žaljenjem konstatuje da je u petak na zvaničnom sajtu RTS-a „došlo do ozbiljnog uređivačkog propusta, koji je opravdano uznemirio javnost“, kada je objavljenja vest o rođendanu Hašima Tačija.

    Naime, u rubrici „Vremeplov” objavljena je vest o rođendanu Tačija, uz podatke koji nisu navedeni na istorijski i politički korektan način a tiču se terorističke tzv. OVK i pominjanja pojmova „predsednik Kosova“, bez prideva takozvani ili lažni.

    „Ovaj skandalozni tekst u tišini je sklonjen tek posle nekoliko sati, nakon što je izazvao buru negodovanja. Takođe, RTS je reagovala tek nakon intervencije ministra i državnog sekretara i naknadno objavila šturo izvinjenje.

    Očekujemo da rukovodstvo RTS-a obavesti javnost kakve je mere preduzelo protiv lica odgovornih za ovaj grubi nehat i politički skandal bez presedana“, navodi se u saopštenju Ministarstva kulture i informisanja.

    Radio televizija Srbije izvinila se sinoć javnosti zbog sadržaja koji je bio postavljen juče na njihovoj internet stranici.

    „U izdanju rubrike Vremeplov za 24. april na neprimeren način zabeležen je dan rođenja jednog od lidera UČK Hašima Tačija.

    Budući da se taj sadržaj automatski unosi na portal RTS-a i da tokom godina nikada nije bilo primedbi na tu rubriku ova greška nije primećena dok nisu reagovali čitaoci portala. Pomenuti post je izbrisan, a RTS se izvinjava svima koje je ovakva objava uznemirila“, naveli su u saopštenju objavljenom na sajtu RTS-a.

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com