• Gradovi

    Korisnici najbolje ocenili Raiffeisen, Fiat, Maxi, Gorenje

    BEOGRAD – Kompanije, kao što su „Fijat“, „Lisca“ ili „Sport Vision“ ocenjene su kao najbolji primeri i tipični simboli najboljeg korisničkog iskustva i korisničke podrške u svojim kategorijama, rezultati su prvog istraživanja „ICERTIAS Customers’ Friend (prijatelj kupaca)“ u Srbiji.

    Istraživanje je sprovela švajcarska organizacija „ICERTIAS“ (International Certification Ašociation GmbH), a ima za cilj da otkrije kompanije čiji je nastup na srpskom tržištu izvrstan i čije je ophođenje prema kupcima na vrhunskom nivou.

    Cilj „ICERTIAS Customers’ Friend sertifikacijskog“ programa, kako se navodi u saopštenju, jeste stimulisanje proizvođača i davalaca usluga na što bolji kvalitet proizvoda i usluga, uz što je moguće povoljniju cenu na tržištu.

    Poseban naglasak stavljen je na podsticanje što višeg nivoa kvaliteta ukupnog korisničkog iskustva kao i postprodajne korisničke podrške.

    U okviru istraživanja od ispitanika je traženo da na osnovu ličnog iskustva ili iskustva njima bliskih osoba daju mišljenje o tome koji im proizvodi nude najbolje korisničko iskustvo prilikom kupovine i konzumacije, odnosno koja im uslužna preduzeća nude vrhunsko korisničko iskustvo u korišćenju njihovih usluga.

    Na primer, ispitanicima je u anketi u kategoriji „lanac salona automobila s najvišim nivoom kvaliteta korisničkog iskustva automobilskih usluga u celini“ postavljeno pitaje da navedu naziv lanca salona automobila koji, na osnovu ličnog iskustva ili iskustva bliskih osoba, nudi najviši nivo korisničkog iskustva.

    Najčešći odgovor ispitanika bio je „Fijat“.

    U kategoriji „lanca prodavnica bele tehnike“ prvo mesto zauzelo je „Gorenje“.

    Pobedničke pozicije u svojim respektivnim kategorijama zauzeli su i brendovi „Lisca“ (lanac prodavnica donjeg veša), „Jasmin“ (lanac parfimerija), „New Yorker“ (lanac prodavnica odeće), „Lilly“ (lanac drogerija), „Cineplexx“ (lanac bioskopa).

    Tu je i „Ušće“ (tržni centar), „Sport Vision“ (lanac prodavnica sportske obuće, odeće i opreme), „Dexy Co Kids“ (lanac prodavnica dečjih igračaka), „Podravka“ (ajvar), „Kraš“ (bombonjera), „Wudy“ (viršle), „Dijamant“ (majonez, jestivo biljno ulje), „Vital“ (margarin), „Polimark“ (kečap) itd.

    U kategoriji „maloprodajni trgovački lanac“ prvo mesto, sa najviše glasova potrošača, osvojio je „Maxi“.

    Link Izvora

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com