• BG

    Медијски савез Србије тражи од председника и Владе Србије да заштити новинску агенцију Танјуг

    Танјуг је потребан држави Србији, потребан је грађанима Србије не само зато што му се верује него зато што је то национална робна марка и једна од најбољих новинских агенција у свету.

    Своју тежину и снагу показао је и у недавном добу, кад је остао на тржишту да се бори, и успева да преживи везаних руку.

    И, што је најважније, и даље му се итекако верује. Просто је невероватно колико је напада на једну такву агенцију чији квалитет рада и име још дуго нико неће прескочити.

    Не може се на такав начин, нападима из умишљене бусије, уклонити конкуренција. Чак ни погрешним медијским законима, које су имали само један циљ: уништити конкуренцију и домоћи се државног новца.

    Медијски савез Србије има свог представника у радном телу за доношење нове медијске стратегије и заступаће, као једну од првих ставки, захтев за опстанак ове новинске агенције.

    Претходним реформаторима који су свој успех засновали на туђој пропасти поручујемо да ћемо им се јасно супротставити свом снагом.

    Тобожњим ловцима на цензуру у Србији препоручујемо, уместо атака на најбољу агенцију у држави, да обрате пажњу на оне који су медијским стратегијама, кумовским везама, неисправним пројектима и намештањима комисија оставили без куће и коре хлеба на хиљаде новинара и медијских радника.

    Одласком Танјуга, само би појединци били срећни, а медијска сцена полупуста.
    -Проунс
    -Друштво новинара Војводине
    -Удружење медија и медијских радника
    -Синдикат новинара Србије

     

     

    2 Komentari

    2 Comments

    1. Љубомир Костић

      21. августа 2017. at 11:04

      Срамота је шта смо учинили у последњих неколико година са средствима јавног информисања у Србији. Приватизација локалних медија је обављена у најбољем маниру посткомунистичке првобитне акумулације капитала. Локалне медије су куповали људи на опскуран начин блиски различитим властима, а исти ти медији се сада финансирају из истих средстава као и пре приватизације – из локалних буџета. Разлика је само у обиму јер сада локални медији, махом, већи део новца добијају од државе, а мањи део из комерцијалних извора, него што је то било пре приватизације.

      Коме толико смета ТАНЈУГ? Ради се о агенцији чије вести често преносе најугледнији и најчитанији медији у Србији. Погледајте интернет сајт ТАНЈУГ-а, пријатно ћете се изненадити. Прочитаћете први вести које ће остали медији касније пренети, а прочитаћете и нешто чега у другим медијима нема.

      Према томе, нама је, као држави, потребна сасвим нова политика у области јавног информисања.

      Љубомир Костић

    2. Sanja

      21. августа 2017. at 22:43

      ТАНЈУГ МОРА ДА ОПСТАНЕ. НЕКА СЕ БРАТИЈА ОКО ФОНЕТА ТАЛИ НА НЕКИ ДРУГИ НАЧИН, А НЕ ШТО ЋЕ ДА ГАСИ КОНКУРЕНТЕ.

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com