Novosti online

Mihajlović: Lidl da razmisli o svojoj kampanji i poruci koju šalje ženama u Srbiji

Predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i ministarka gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović pozvala je nemačku kompaniju „Lidl“ da „još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije“.

„Izuzetno mi je drago što je kompanija ‘Lidl’ došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku gradjanima i posebno gradjankama Srbije“, navela je Mihajlović u saopštenju.

Ona je navela da veruje da će „Lidl“ u svom poslovanju biti društveno odgovorna kompanija i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti, u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.

„Uverena sam da kada rukovodioci kompanije ‘Lidl’ bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje“, rekla je Mihajlović.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh