Novosti online

Modna kompanija H&M povukla reklamu koja je ocenjena kao rasistička

Švedska modna kompanija Henes i Moric (Hennes Mauritz H & M) saopštila je danas da je povukla jednu reklamnu fotografiju posle optužbe na društvenim mrežama da je rasistička i uputila izvinjenje.

Na fotografiji je prikazan dečak crnac, koji nosi majicu s natpisom „Coolest monkey in the jungle“ (Najbolji majmun u džungli).

Fotografija je izvala seriju kritika i optužbi. Manekenka Stefani Jeboa se zapitala na Tviteru ko je u kompaniji došao na ideju da malom crnom dečaku stavi majicu s takvim natpisom.

Kompanija je povukla fotografiju i ostavila samo sliku majice s natpisom.

To nije prvi put da je neka poznata kompanija meta rasističkih kritika.

Španska modna kompanija Zara je 2014. godine morala da povuče dečiji prsluk sa žutom zvezdom posle kritika da liči na zvezdu koju su Jevreji morali da nose za vreme nacizma.

Kozmetička kuća Dav (Dove), u vlasništvu holandske gigantske kompanije Unilever, u oktobru 2017. izvinila se zbog reklame na internetu koja je ocenjena kao rasistička.

U reklami za sapun od nekoliko sekundi prikazana je crnkinja koja skida majicu nakon čega se pojavljuje belkinja koja takodje skida majicu i potom se prikazuje treća žena.

Can’t be more confused and disgusted. H&M decided to put the black boy in a “Coolest Monkey in the Jungle” hoody and the white boy in a “Survival Expert” hoody. Can’t believe it’s 2018 and this offensive sickening racism still exists. We all must boycott H&M till they apologize. pic.twitter.com/OdynDKupjS

— BASH (@XIBash) January 8, 2018

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh