Gradovi

NIŠKI KC „BLIŽI“ PACIJENTIMA

NIŠKI KC UBUDUĆE JOŠ „BLIŽI“ PACIJENTIMA

Kako bi dodatno unapredili kvalitet pružanja zdravstvenih usluga, ali i nivo profesionalnosti zaposlenih u niškom Kliničkom centru, Uprava KC Niš, omogućila je pacijentima novi, direktniji vid komunikacije sa nadležnima u ovoj ustanovi.

Kako navode u rukovodstvu, svi zainteresovani će ubuduće, elektronskim putem, na novoformirane mejl adrese za svaku kliniku i centar, moći da postave pitanja, upute pohvale i sugestije, kritike, žalbe i primedbe, a nadležni će biti u obavezi, da im prikladno odgovore, i to u roku od tri dana.

Prema rečima nadležnih u Upravi, svaka od novoformiranih mejl adresa, koje se mogu pronaći na zvaničnom sajtu Kliničkog centra Niš, u svom nazivu sadrži prefiks sa imenom organizacione jedinice u ustanovi, kako bi se oni koji se budu obraćali na ovaj način lakše snalazili.

Prvi čovek ove zdravstvene ustanove, prof. dr Zoran Radovanović, napominje i da su svi ti nalozi direktno povezani sa zvaničnim nalogom niškog Kliničkog centra za elektronsku poštu, te da će u svakom trenutku i svi članovi Uprave imati uvid u primljene poruke i poslate odgovore.

-Cilj je da opravdamo poverenje pre svega građana, a onda i nadležnih u državi koji su pomogli da Niš i čitav region, na raspolaganju trenutno ima najmoderniji Klinički centar, tako da je sada na nama da se maksimmalno trudimo da nam i profesionalnost i kvalitet pruženih usluga bude na najvišem mogućem nivou i to je jedini razlog za ovaj „korak napred“, istakao je direktor Radovanović.

Kako tvrdi Radovanović, po prijemu poruke na mejl adresu, nadležni u organizacionoj jedinici na čiju je mejl adresu poruka pristigla, dužni su da u roku od tri dana odgovore i ukoliko treba preduzmu određene mere.

-Ako te ne učine, nakon isteka tog roka, tu obavezu ću na sebe preuzeti ja ili neko od članova Uprave, s’ tim što će „taj neko“, ko nije ispunio svoju obavezu, pismenim putem morati da nam objasni zašto je bio „sprečen“ da to učini, veli generalni direktor i dodaje da niko od njegovih kolega ovo ne trebalo da shvati kao dodatni teret, već kao zajednički trud zarad pacijenata ali i same ustanove, koja je trenutno jedna od najmodernijih u regionu.

Kako ka Kliničkom centru Niš, gravitira gotovo dva i po miliona stanovnika, rukovodstvo se nada da će ovakav vid direktne komunikacije, umnogome pomoći pacijentima u ostvarivanju svojih prava, ali i njima kao ustanovi, da im budu bliži i otvoreniji, navodeći da su slične novine od pre par godina, efikasno uticale i na borbu protiv korupcije.

 NIŠ I NIŠKI KC U OKTOBRU, „CENTRI“ NEUROHIRUGIJE

Sem uobičajenih aktivnosti, za nešto više od mesec dana, niški Klinički centar, postaće prava nastavno-naučna baza za mnoga poznata imena u svetu spinalne neurohirugije, istakli su organizatori međunarodnog kongresa „Spinalna hirurgija u 21. veku“ koji će biti održan u Nišu od 4. do 7. oktobra.

Izabrali smo Niš i niški Klinički centar jer je to u ovom trenutku najmodernija zdravstvena ustanova na Balkanu i po opremljenosti i uopšte po uslovima koji ovde postoje, tako da verujem da će posetioci, a biće preko pet stotina eminentnih neurohirurga iz Evrope, Amerike Rusije i mnogih drugih zemalja, biti zaista oduševljeni, a da će pritom i oni a i lekari KC Niš i naučiti mnogo toga novog, rekao je prof. dr Lukas Rasulić, poznati neurohirurg i predsednik Udruženja neurohiruga Srbije.

Čast mi je da našu stanovu sve češće posećuju mnogi svetski i evropski stručnjaci, a posebno mi je drago što će neurohirurzi koji se bave isključivo spinalnom hirurgiijom moći i da operišu u novim salama i da se upoznaju sa svim mogućnostima koje ova „pametna“ zgrada pruža, dodao je prof.dr Zoran Radovanović, prvi čovek KC Niš.

D.K.

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh