Novosti online

Од априла Тошин бунар са додатним тракама

Од априла Тошин бунар ће имати по три траке у оба смера, нове дрвореде и модерну јавну расвету. Када буду завршени радови који се изводе од почетка децембра, како најављују надлежни, у овом делу града биће повећана брзина саобраћаја.

– Пројекат за Тошин бунар урађен је још 1991. године, али 25 година нису решени имовинскоправни проблеми, нити је пројекат унапређен како би радови могли да почну. Ова саобраћајница веома је важна јер спаја Бежанијску косу са Земуном, аутопутем и остатком града – указао је градоначелник Синиша Мали.

Годинама одлагани радови на Тошином бунару одвијају се у делу који тај део града повезује са Војвођанском улицом. Постојећа саобраћајница биће проширена са по три траке од по 300 метара, а у радове ће бити уложено 129.000.000 динара. Осим коловоза, дрвореда и расвете, у току обнове и проширења Тошиног бунара биће сређено и разделно острво и водоводне и канализационе инсталације.

Нови Београд има око 160 километара саобраћајница, али Тошин бунар представља једну од кључних јер сем са Земуном овај део града спаја и са Сурчином. Управо због тога је, како су нагласили градски челници, и потребно да будућа саобраћајница има по три траке у оба смера.

Будућа сређена саобраћајница надовезаће се на унутрашњи магистрални прстен који ће, у једном смеру, водити ка Мосту на Ади, а у другом ће повезати тај део града са Бежанијском косом и даље са Сурчином.

Јуче је одржана и седница Надзорног одбора Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу на којој је било речи о будућем извођачу радова за приступне саобраћајнице од Моста на Ади до Тошиног бунара.

Наставак радова на њој очекује се у наредних месец и по дана, то јест одмах по потписивању уговора са извођачем.

– Када за годину и по дана завршимо радове, имаћемо потпуно функционалан Мост на Ади и проширен део Тошиног бунара, а самим тим и знатно ефикаснији саобраћај. Ово је само део овогодишњих инфраструктурних радова. У буџету Дирекције обезбеђено је 11,3 милијардe динара за водовод, канализацију, асфалтирање и све оно што је важно Београђанима, како би се унапредио квалитет њиховог живота и решили нагомилани проблеми – нагласио је Мали.

Саобраћајница на две општине

Пролази и кроз Нови Београд и кроз Земун

Дуга је око 3,5 километара

Широка је од 9 до 32 метра

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh