Gradovi

Odabran dizajn stiker „Moja Exit Avantura“

NOVI SAD – Kreativni rad autorke Tanje Zajceve iz Moskve (Rusija) izabran je od strane zvaničnog žirija za pobedničko rešenje međunarodnog takmičenja za dizajn stikere – „Moja Exit Avantura“, koje su organizovali festival „Exit“ i jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka „Viber“.

Zajcev je dobila nagradu u iznosu od 3.000 dolara, a njen rad će biti pretvoren u stiker paket na „Viberu“ i uskoro će biti spreman za preuzimanje od strane njegovih korisnika.

Još četiri kreativna rada posebno su nagrađena od strane žirija i to radovi autorki Milene Bragine (Moskva, Rusija), Sofije Jovandić (Beograd, Srbija), Aleksandre Kiževske (Novi Bečej, Srbija) i Vanje Todorić (Novi Sad, Srbija), koje će dobiti po 500 dolara.

Sve navedene umetnice će biti nagrađene ulaznicama za „Exit Avanturu“, dok će pobednica konkursa biti pozvana da poseti i doživi „Exit Avanturu“ zajedno sa ostalim članovima svog kreativnog tima, uz VIP pristup bekstejdžu.

Cilj „Viber“ stiker dizajn takmičenja „Moja Exit Avantura“ bio je da inspiriše kreativne umove iz čitavog sveta da izraze svoje viđenje „Exit Avanture“ i njenih jedinstvenih vrednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih „Viber“ stikera koji će se koristiti u četovima 365 dana godišnje.

Takmičenje je bilo nadgledano od strane organizacije „Talenthouse“, koja umetnicima iz celog sveta pruža direktan pristup kreativnom sadržaju vodećih robnih marki, agencija i pop ikona.

Dušan Kovačević, osnivač „Exit“-a, istakao je važnost uvođenja novog „Exit Viber“ stiker paketa i pohvalio priložene radove.

„Proces izbora pobednika se pokazao znatno složenijim nego što smo očekivali, jer su sjajni kreativni umovi iz preko 50 zemalja sa pet kontinenata predstavili veliki broj zaista impresivnih radova. Festivali Exit i Sea Dance su, preko svog brenda „Exit avantura“, predstavljeni na izuzetan način“, rekao je Kovačević.

Erez Shoćer, kreativni direktor „Vibera“, izjavio je da su primili „fascinantnu kolekciju kreativnih predloga – u rasponu od grafit umetnosti do klasičnih ilustracija“.

„Bilo nam je zaista veoma teško da izaberemo pobednički rad. Posle dugotrajnog razmatranja odlučili smo da izaberemo dizajn koji ne samo što predstavlja duh festivala, već je i veoma komunikativan i moći će lako da se pretvori u pravi stiker paket, idealan za četovanje preko Vibera“, dodao je Shoćer.

Organizatori novosadske manifestacije pozvali su fanove „Exita“ da prate javni čet „Exit avanture“ na „Viberu“.

Izvođači na „Exit avanturi“ će gostovati na javnom četu kako bi odgovarali na pitanja učesnika, biće dostupan i direktan materijal sa festival, kao i sadržaj sa ostalih manifestacija, žurki i konferencija.

Foto Tanjug/J. Pap, ilustracija

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh