Gradovi

Odavić: Ulaskom u veliku porodicu Golin pokrivamo ceo region

Izvršni direktor vodeće agencije za komunikacije u Srbiji „RuskinHunt“ Ðorđe Odavić izjavio je večeras da je ta agencija, posle osam godina poslovanja, sklopila strateško partnerstvo s jednom od najvećih svetskih agencija za integrisane komunikacije, američkom kompanijom „Golin“.

BEOGRAD – Izvršni direktor vodeće agencije za komunikacije u Srbiji „Ruskin&Hunt“ Đorđe Odavić izjavio je večeras da je ta agencija, posle osam godina poslovanja, sklopila strateško partnerstvo s jednom od najvećih svetskih agencija za integrisane komunikacije, američkom kompanijom „Golin“.

„Ulaskom u veliku porodicu ‘Golin’, naša agencija praktično pokriva ceo region i potrudiće se da svojim klijentima, budućim i sadašnjim, donese neka nova rešenja i nove projekte“, rekao je Odavić Tanjugu, na prijemu povodom obeležavanja pripajanja agencije „Ruskin&Hunt“ agenciji „Golin“, koja je deo IBG grupe.

Kako je Odavić istakao, agencija „Golin“ neguje hrabrost u svojim odlukama i svom pristupu.

„Postoji jedna revolucionarna, takozvana G4 unutrašnja struktura koja je unela revoluciju u svet integrisanih marketinških komunikacija i koja će u budućnosti da donese veoma bitne promene u svet komunikacije“, zaključio je on.

„Golin“ je jedan od svetskih lidera u oblasti integrisanih komunikacija i deo je Interpablik (Interpublic) grupe listirane na NJujorškoj berzi, a agencija „Ruskin&Hunt“ će, nakon pripajanju „Golinu“, od sada poslovati pod imenom „Golin Beograd“.

Novoformirana agencija će, kako se navodi u saopštenju „Golina“, doneti inovativne integrisane usluge na tržište jugoistočne Evrope pružajući usluge PR-a, digitalnih komunikacija, kreiranja sadržaja i oglašavanja, pod rukovodstvom izvršnog direktora Đorđa Odavića.

„Misija „Golin Beograda“ je da napravi promenu kroz relevantne i hrabre projekte vredne divljenja. Novi integrisani model G4 će kompletno promeniti našu strukturu i pomoći nam da kreiramo nezaboravne kampanje za naše klijente“, rekao je Odavić.

Dolasku „Golina“ na srpsko tržište prethodilo je pokretanje „Golina“ u Nemačkoj sa sestrinskom agencijom „GGH MullenLowe“ u Hamburgu.

„Sa ambicijom da budemo agencija decenije, tražimo partnera koji razmišlja na isti način i agencije koje žele da ostvare isti cilj. Od našeg prvog sastanka sa timom „Ruskin&Hunt“-a, uvideli smo da delimo iste vrednosti i bili smo inspirisani njihovom energijom, posvećenošću i kreativnošću“, saopštio je Met Nil, predsednik EMAE i potpredsednik agencije „Golin“ u Njujorku.

„Ruskin&Hunt“ poslovao je na tržištu Srbije osam godina radeći sa najuspešnijim međunarodnim i domaćim klijentima u različitim industrijama sa regionalnim kancelarijama u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Crnoj Gori.

„Golin“ je agencija za integrisane komunikacije koja u osnovi pruža usluge PR-a, digitala i kreiranja kontenta i koja ima 50 kancelarija širom sveta i 60 godina iskustva.

„Go All In“ je agencijski moto i obaveza da se promoviše hrabrost umesto prosečnosti. Dobitnik je mnogih međunarodnih nagrada, među kojima su „PRWeek Global“s International Agency of the Year“ 2015. i 2016, „PRmoment“s Large Agency of the Year“, „PRWeek UK“s“ kao najbolja agencija za rad, „UK Consultancy of the Year“…

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh