Novosti online

Политичари обећавају силазак у народ

Странке и политичари међу грађанима, а не у спотовима – то ће бити одлика предстојеће изборне кампање, судећи бар по речима саговорника „Политике” и из власти и из опозиције. Видећемо, на крају, кад се подвуче црта испод свих изборних трошкова, да ли ће се та стратегија одразити на укупну структуру расхода у кампањи, односно да ли ће ове године на оглашавање отићи мање од 70 одсто новца учесника на изборима.

Толико је отишло на оглашавање у кампањи пре две године (укупни расходи које су странке приказале били су око 2,1 милијарду динара), док је пред изборе 2012. у исту сврху утрошено чак 77,67 одсто од око 1,7 милијарди динара укупно уложених средстава. Највећи део ових средстава, наравно, припао је телевизијама.

Избори на републичком, покрајинском и локалном нивоу неће бити расписани још неко време, али зна се да ће бити између 22. априла и 22. маја, па странке углавном већ знају шта им је чинити. Али не и ко ће им изводити „маркетиншке радове” – или бар нису још спремни то да кажу. Опет, део оних којима смо се обратили каже да ће се ослонити на сопствене снаге.

ОПШИРНИЈЕ У ШТАМПАНОМ И ДИГИТАЛНОМ ИЗДАЊУ

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh