Novosti online

„Родољупци” најбољи на „Позоришном пролећу“

Шабац – Весело позорје у пет дејстава, односно „Родољупци“ Јована Стерије Поповића у режији Андраша Урбана и у извођењу ансамбла Драме Народног позоришта из Београда освојили су награду за најбољу представу на синоћ завршеном, првом по реду театарском фестивалу „Позоришно пролеће” који је заживео у Шапцу. Стручни жири, сачињен од уметника из региона у чијем саставу су били Милена Зупанчич, Емир Хаџихафизбеговић и Благој Стефановски, ову одлуку је донео једногласно. Селекцију је чинило седам представа позоришних кућа из Сомбора, Новог Сада, Београда и Шапца.

Награда за најбољу режију припала је Никити Миливојевићу за маштовито читање Шекспировог „Перикла“ у продукцији Шабачког позоришта. Награда „Љубиша Јовановић“ за најбољу мушку улогу припала је Љубомиру Бандовићу за тумачење Оџачара Саве у „Клаустрофобичној комедији’“ у режији Дарка Бајића, а у извођењу Звездара театра из Београда и Лихта у „Разбијеном крчагу“ Хајнриха фон Клајста у режији Игора Вука Торбице у извођењу Југословенског драмског позоришта, док је награду за најбољу женску улогу добила Нада Шаргин за улогу Краљице Елизабете у представи „Марија Стјуарт“ Фридриха Шилера у режији Милоша Лолића и у продукцији Народног позоришта из Београда.

Награда за савремени драмски текст припала је Дејану Дуковском за драму „Дух који хода“ коју је у режији Александра Поповског извело Српско народно позориштe из Новог Садa, док је награда за младог глумца припала Марку Јанкетићу за улогу Вулета милиционера у представи „Клаустрофобична комедија“ Звездара театра и улогу Рупрехта у представи „Разбијени крчаг“ Југословенског драмског позоришта. Кости Павловићу припала је награда за музику у представи „Перикле“ Шабачког позоришта.

Бојану Кривокапићу, глумцу Народног позоришта из Београда припала је већином гласова награда жирија новинара „Залог за будућност“ за тумачење Едена у Стеријиним „Родољупцима“, признања које се додељује глумцу, односно глумици млађе или средње генерације који својом игром бране достојанство, господственост и веру у глумачки позив.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh