• Turizam

    Sajam turizma u Beogradu od 23. do 26. februara

    More BugarskaNa Beogradskom sajmu od 23. do 26. februara biće održan 39. Međunarodni sajam turizma na kome će se predstaviti 1.100 izlagača iz 56 zemalja.

    Po prvi put svoju turističku ponudu predstaviće Rusija i Kina, najavili su  organizatori.

     Pomoćnica ministra trgovine i turizma Srbije Renata Pindžo izjavila je na konferenciji za novinare da je zemlja partner ovogodišnjeg sajma Crna Gora.

    „Radimo i na zajedničkoj regionalnoj turističkoj ponudi.

    Nadam se da će biti većeg interesovanja turista sa evropskog, ali i dalekih tržišta“, rekla je Pindžo.

    Dodala je i će dve velike zemlje, Rusija i Kina, prvi put predstaviti svoju turističku ponudu na tržištu Srbije, što je značajno jer se na taj način povećava prepoznatljivost Srbije na tim tržištima.

    Bugarska AlbenaSve popularnija destinacija za srpske turiste je Bugarska, i to kako Crno more, tako i Sofija i bugarske planine.

    Podsetila je da je 2016. godina bila rekordna za turizam i da je zabeleženo za 2,75 miliona poseta i 7,5 miliona noćenja.

    „Devizni priliv za 11 meseci prošle godine je ostvario rast od 12 odsto“, rekla je Pindžo.

    Dodala je i da je interesovanje za vaučere za podsticaj domaćeg turizma veće ove godine za 58 odsto i pozvala građane da se što pre prijave.

    Bugarska Albena 2Direktorka Turističke organzacije Srbije Marija Labović izjavila je da je sajam početak kampanje TOS-a namenjene domaćim turistima.

    Najavila je da će na štandu TOS-a biti virtuelni kutak gde će posetioci moći da vide ponudu Srbije, a biće predstavljena i aplikacija audio vodiča kroz Srbiju.

    „Prikazaćemo i film 52 vikenda u Srbiji i predstaviti katalog seoskih turističkih domaćinstava“, rekla je ona.

    Direktorka Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Željka Radak Kukavčić rekla je da slogan pod kojim se Crna Gora predstavlja na sajmu“Uvek drugačije“ i najavila popuste na aranžmane od oko 15 odsto.

    Napomenula je da turisti u Crnoj Gori, osim u moru, mogu da uživaju i u planinama, nacionalnim parkovima, stazama vina, raftingu i aktivnom odmoru.

    Slogan ovogodišnjeg Sajma turizma je „Uživajte na vreme“.

    Očekuju se sajamski popusti na turističke aranžmane od pet do 50 odsto.

    U isto vreme na Beogradskom sajmu organizuju se još tri manifestacije – Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, Sajam vina BeoWine i Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com