• Ekonomija

    Tri godine od preuzimanja najveće i najstarije niške pekare

         

    pec za somune_prolece 2017Konstantnim ulaganjima i unapređenjem kvaliteta podignut celokupan nivo produktivnosti i profitabilnosti pekare

     Pre 3 godine kompanija Don Don preuzela je niški Žitopek. Uz poštovanje tradicije koju su gradile tri generacije pekara i potrošača, Don Don je ojačao ugled lokalnog brenda i vratio pogon na mesto koje mu u srpskom pekarstvu pripada.

    Niš, 5.jul 2017–  U Žitopek, jednu od najvećih pekara u  svom sistemu, kompanija Don Don do sada je uložila oko 3 miliona evra, prvenstveno u unapređenje proizvodnog procesa, a zatim u revitalizaciju maloprodajnih objekata.

    Urađeni su remonti na svim tunelskim linijama u pekari, postavljena i pokrenuta protočna parna peć velikog kapaciteta, povećan broj roto peći velikog kapaciteta za izradu peciva, postavljena minusna komora velike zapremine.

    Takođe, postavljene su dve fermentacione komore velikih zapremina, automatizovana peć za izradu somuna, revitalizovana i modernizovana proizvodnja kora za pitu montažom dve mašine velikog kapaciteta, urađena kompletna instalacija vodovoda, jer je stara bila dotrajala sa velikim gubicima.  Sa tim u vezi je završena i ekonomizacija potrošnje energenata uz investicije u novi sistem za zagrevanje pekare.Mikser za specijalne vrste hlebova_novo

    Celokupna produktivnost i profitabilnost pekare su podignuti na viši novo, proširen je asortiman proizvoda uz poboljašnje kvaliteta, i revitalizovana je mreža maloprodajnih objekata na  teritoriji celog Niša.

    U planu je dalje širenje maloprodaje prema svim većim mestima u okruženju, a za sada su otvorene maloprodaje u Prokuplju, Leskovcu. Uveden je novi način pozicioniranja maloprodaje kroz novi tip objekata, a planira se postavljanje još objekata ovog tipa i otvaranje novih komšijskih pekara u Nišu, poručuju iz Žitopeka.

    Don Don je doneo iskustvo i znanje regionalnog lidera u industrijskom pekarstvu, a Žitopek je svojom višedecenijskom tradicijom čuvao prepoznatljivi ukus svojih proizvoda koji Nišlije toliko vole.  „Vremena su se menjala, a uz njih i navike potrošača, ali su neke stvari ostale iste – Žitopek je i dalje jedan od simbola našeg grada, a mi i dalje ustajemo pre svih, svakoga dana, da bi hleb stigao tačno na vreme na police naših kupaca“ – izjavio je Milan Todorović, generalni direktor Žitopeka.

    Danas Žitopek  vrhunskim pekarskim proizvodima snabdeva borski, zaječarski, pirotski, nišavski, pčinjski, jablanički i toplički okrug, a na dnevnom nivou za proizvodnju utroši oko 30 tona brašna. U okviru svog društveno odogovornog poslovanja kompanija kontinuinirano pomaže brojne ustanove u Nišu, a 2015. pokrenut je i poseban projekat, Dinar za inkubator – kada su obezbeđena sredstva za kupovinu inkubatora Odeljenju neonatologije u Nišu.

    LJ.P.

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com