• Gradovi

    UMMR: dvostruki aršini Medijske koalicije

    Ozbiljnom čoveku mora da se smuči od pojedinih naučnika  iz Medijske koalicije, pogotovu zbog dvostrukih standarda i  različitih aršina, kad je reč o raspodeli sredstava za medije.

    Kako je moguće  da im je odjednom zasmetalo što je član komisije u Gornjem Milanovcu zaposlen u Kulturnom centru?
    Kako im to nije bolo oči 2016. godine kada su razbacivali novac Gornjomilanovčana po svom nahođenju?
    Podsećamo ih da je tada u komisiji, koju je izdiktirala Medijska koalicija, sedeo Predrag Lošić zaposlen u Kulturnom centru, isto kao i sada Bojan Nešković.
    Pitamo da li je tada  tek osnovani portal  GM Info u kojem je ,,etički urednik? bio Petar Jeremić (UNS) dobio dvostruko više novca nego sve televizije, i kako je to moguće?
    Kako to nimalo nije zasmetalo stručnjacima koji sada žestoko napadaju sve što im nije po volji ili, tačnije rečeno, ne mogu više da zavuku šape u narodni ćup sa medom?
    Kako uvaženim mudracima nije zasmetalo kada su članovi komisije (Jeremić i Stojan Marković) u Prijepolju dodelili sredstva Sandžačkoj televiziji koja, kako se navodi u tužbi Regionalnog medija iz Novog Pazara, nije imao adekvatne dozvole za rad, zbog čega se vodi postupak pred sudom?
    Kako je moguće da su ?experti OEBS? tipa Jeremića i njegov ortak, ( i član Radnog tela za novu medijsku strategiju kome je, gle čuda, suđeno za krađu humanitarne nafte od građana Čačka u najteže vreme sankcija) dozvolili sebi tako nešto, oštetivši drastično na desetine lokalnih medija?
    Poštovana ?Koalicijo?, da li znate da ste Vi skrojili takvu strategiju?
    Da
    li znate da je Vaša strategija donela samo nevolje medijima, a mnogima katanac?
    Da smo bili prinuđeni da se samoorganizujemo kako bi smo se odbranili od šićardžija koji su nasrtali na budžete, delili šakom i kapom samo sebi i svojima?
    Evo, ponovo isti ljudi verovatno prave, šteluju i dorađuju strategiju kako bi još jednom radili isto, kako bi svojim fantomskim medijima, lažnim portalima i  fiktivnim preduzećima dodeljivali ,,vrhunske projekte? za goleme pare (kao, na primer, kad su tražili u Gornjem Milanovcu 972.000 dinara za 20 tekstova?).
    Počujte poruku Udruženja medija i medijskih radnika:
    Mnogo ste se zaigrali.
    Može kako hoćeš ali ne može dokad hoćeš.
    Ne može koza da čuva kupus.
    Naša poruka je jasna, upućena je samo špekulantima kojih, na žalost ima svuda, i kao u lošoj priči uvek se dograbe nečega što im ne pripada.
    Dužno poštovanje časnim ljudima kojih, sigurni smo, ima u svakom medijskom udruženju.
    Očekujemo dan kada će svi takvi sesti i napraviti strategiju za opšte dobro, i u interesu svih medija koji uspevaju da opstanu uprkos krokodilima koji ne prezaju ni od čega, i koje zanima samo svoj džep.

    IZVOR: UMMR

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com