• Ekonomija

    Vreme je za zamenu telefonskih centrala

    Kompanija Mitel (bivši Ericsson Enterprise i Aastra) i ICTS DOO Beograd, ovlašćeni distributer za Srbiju, Crnu Goru i Republiku Srpsku, pokrenuli su kampanju zamene poslovnih telefonskih centrala “Business Phone“, “MD Evolution“ i “Aastra Intelligate“ , koje su trenutno instalirane kod preko 200 poslovnih subjekata u regionu.

    Postojeći telefonski sistem “BusinessPhone” (Ericsson/Aastra) se ne proizvodi od 2014. godine, što ne znači da korisnici više ne mogu da koriste svoj poslovni komunikacioni BusinessPhone sistem, jer će ICTS sa svojim partnerima u regionu i dalje pružati uslugu održavanja, ali više neće biti u mogućnosti dograditi sistem proširenjima i novim funkcijama ili zameniti neispravne module sistema, što može uticati na upotrebljivost komunikacionog sistema. Stoga su ICTS i Mitel uložili napor u kreiranje rešenja koje će osigurati upotrebljivost u budućnosti i lako zameniti postojeće BusinessPhone sisteme. Zamenska rešenja

    Temelji se na najnovijim tehnologijama MiVoice Office 400 i MiVoice MX-ONE, a sadašnjim “Business Phone“, “MD Evolution“ i “Aastra Intelligate“ korisnicima dolazi sa atraktivnim ponudama za zamenu ili rentiranje sistema. U mnogim situacijama biće omogućena postupna migracija na novo rešenje, pa je moguće ZADRŽATI postojeće digitalne telefone serije Dialog 4000 na Business Phone i MD Evolution centralama, kao i digitalne terminale serije 5300 na Aastra Intelligate, kao i analogne terminale, te postojeće prenosnike (ISDN E1 i BRA, analogni PSTN..). To kampanju čini još povoljnijom, jer korisnicima najveću investiciju čini upravo kupovina terminala za zaposlene.

    Bitna odlika ove kampanje jeste da je u toku njenog trajanja od 1. decembra 2015. do 31. marta 2016. godine, popust na zamenu postojećih TDM u IP sisteme iznosi i do 50 odsto u odnosu na standardne cene, van kampanje.

    Platforme Mitel MiVoice Office 400 i MiVoice MX-ONE kombinuju pouzdanost, na koju su korisnici navikli na klasičnim TDM centralama, sa novim funkcijama kao što su integracija mobilne i fiksne telefonije – jedan broj na fiksnom i mobilnom, korišćenje mobilnog smartphone-a kao terminala poslovne telefonske centrale, bilo gde i bilo kada u dometu WiFi, 3G ili 4G interneta, PC aplikacije, SIP telefonija, call centar aplikacije, udaljeno logovanje na poslovni komunikacioni sistem koristeći SIP firewall SBC kontrolere.

    Pored kampanje zamene, ICTS DOO je kreirao i pakete rentiranja sistema, koji nudi korisnicima mogućnost da iznajme telefonski sistem i plaćaju ga na mesečnom nivou, prema broju korisnika (OPEX model). U cenu po korisniku je uračunato i održavanje sistema 24x7x365, zamena neispravnih modula i proširenja prema trenutnim potrebama, mogućnost dinamičke promene konfiguracije bez kupovine opreme i servisa u vlasništvo – rentiranje resursa po potrebi – aplikacije, call centri, SIP terminali, povećanje broja korisnika. U praksi to znači da brigu o poslovnom komunikacionom sistemu kompanije preuzima ICTS, a korisnik plaća uslugu na mesečnom nivou, bez investicije u kupovinu opreme (CAPEX), uz Ugovore na 36 ili 60 meseci.

    Izvor: MITEL.

    Link Izvora

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com