Ekonomija

„ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У 21.ВЕКУ“

„ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У 21.ВЕКУ“

 Студенти Филозофског факултета у Нишу, са департмана комуницирање и односи с јавношћу, организују трибину на тему „Значај дигиталног маркетинга у 21.веку“.

Трибина ће се одржати 29.маја 2018. године, у Официрском дому (Орловића Павла 28а), у Нишу.

Почетак трибине заказан је за 12 часова.

На предстојећој трибини говориће: Иван Речевић, директор и оперативац маркетинг технологија, суоснивач консултантске агенције „GAIA“, Филип Јовановић, главни и одговорни уредник Капитал магазина и суоснивач платформе „Посао за младе“ и Јелена Вучковић, доц.др на Филозофском факултету у Нишу.

Повод организовања трибине јесте да се сви заинтересовани за ову тему упознају са термином дигиталног маркетинга, његовим значајем и заступљеношћу у савременим медијским системима.

Пошто нам је интернет постао свакодневница, моћи ће да сазнају какав је пут до успешности и које све препреке је потребно прећи у дигиталном свету.

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh