„ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У 21.ВЕКУ“ – NovostiDana.rs
  • Ekonomija

    „ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У 21.ВЕКУ“

    „ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА У 21.ВЕКУ“

     Студенти Филозофског факултета у Нишу, са департмана комуницирање и односи с јавношћу, организују трибину на тему „Значај дигиталног маркетинга у 21.веку“.

    Трибина ће се одржати 29.маја 2018. године, у Официрском дому (Орловића Павла 28а), у Нишу.

    Почетак трибине заказан је за 12 часова.

    На предстојећој трибини говориће: Иван Речевић, директор и оперативац маркетинг технологија, суоснивач консултантске агенције „GAIA“, Филип Јовановић, главни и одговорни уредник Капитал магазина и суоснивач платформе „Посао за младе“ и Јелена Вучковић, доц.др на Филозофском факултету у Нишу.

    Повод организовања трибине јесте да се сви заинтересовани за ову тему упознају са термином дигиталног маркетинга, његовим значајем и заступљеношћу у савременим медијским системима.

    Пошто нам је интернет постао свакодневница, моћи ће да сазнају какав је пут до успешности и које све препреке је потребно прећи у дигиталном свету.

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com