• Analize I Kolumne

    Зорана, Зоране, где су ваше оставке?

    Део потпорног зида на Kоридору 10 у Грделичкој клисури поново се срушио.

    У Србији то више и није вест.

    Наиме, за само неколико месеци то је треће рушење потпорног зида у овом делу Kоридора.

    Потпорни зид уз будући аутопут између Мотела „Предејане“ и Царичине долине у Грделичкој клисури, дуж Kоридора 10, срушио се у марту, а затим, такође код Предејана, и у априлу.

    У мају је забележен још један случај на Kоридору 10, недалеко од Пирота, када је клизиште затрпало потпорни зид.

    После ових дешавања посебно су занимљиве реаkције министарке грађевинаства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић и директора Коридора Србије Зорана Бабића.

    Прозивају све и свакога, али никако да се сете себе који су по функцијама најодговорнији за оно што се већ месецима дешава на Коридору 10.

    Њихова премиса је, Зорана и Зоран су безгрешни.

    Сви могу да буду криви осим нас, који водимо овај посао.

    Зоран Бабић изјављује да су чак и предвидели обрушавање конструкције.

    Па ако сте предвидели, што то нисте спречили.

    Можда већ сада можете да нам кажете још колико пута ће се обрушавати и колико ће то коштати грађане Србије.

    И, као и обично-нико није крив, народ плаћа…идемо даље.

    Сада је јасно што морамо да плаћамо најскупље гориво и зашто путарине морају поново да поскупе.

    Са оваквом министарком чији директор предвиђа да ће му се конструкција у коју су уложени милиони евра срушити, нема нама наде у боље дане.

    Имају ли грађани право да знају колико коштају сва ова обрушавања и колико новца се улаже у поправке лоше урађених радова?

    И што рече мајстор Мита из Грделице у изјави за ТВ Прва, он је још пре генијалне министарке и њеног директора Коридора рекао да ће се све срушити.

    Док се још говорило о траси, пре почетка изградње, мештани су говорили да је аутопут боље градити са друге стране реке. Kажу – због земљишта, па их одрони који сада успоравају радове не изненађују.

    Уместо да ангажује стручњаке из нишког Грађевинског факултета, Зорана Михајловић се хвали експертима Светске банке.

    Као да је заборавила да је ово грађевинарство, а не економија.

    На старом путевима грађеним пре више од пола века кроз Грделичку или Сићевачку клисуру које су пројектовали наши инжењери попут Петра Митровића и даље не мрдају потпорни зидови и клизишта. Да ли је могуће да данас са оваквим развојем технике ми имамо овакве проблеме?

    После свих ових грешака ваљда је и сваком лаику јасно да на челу Министарства грађевинаства, саобраћаја и инфраструктуре не сме да буду оропед или економиста којима су једине квалификације за ту позицију чланске карте и функције у владајућим политичким партијама.

    Тако важну област мора да води искусни инжењер који се разуме у грађевину и саобраћај.

    Н.П.

     

     

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com