• Novosti online

    BIRODI: REM da utvrdi da li su RTS i Pink prekršili zakon o elektronskim medijima

    Biro za društvena istraživanja (BIRODI) podneo je danas zahtev Regulatornom telu za elektronske medije da utvrdi da li su RTS i TV Pink prekršili Zakon o elektronskim medijima, jer su o predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću, po nekoliko sati, izveštavali u pozitivnom kontekstu.

    „U periodu od 1. do 30. septembra RTS je u Dnevniku o predsedniku Republike izveštavao od ukupno 1:04:10, u pozitivnom kontekstu 0:55:38, ili 86 odsto vremena. U navedenom periodu predsednik Republike nije imao nijednu negativnu sekundu“, naveo je BIRODI u saopštenju.

    Dodato je da je na televiziji Pink tokom sedam sati i 32 minuta, predsednik bio pozitivno predstavljen u trajanju od sedam sati i osam minuta, što je 94,6 odsto „pozitivnog vremena“.

    Kako je naveo BIRODI, prema Zakonu o elektronskim medijima, svi pružaoci medijskih usluga nezavisno od vlasničke strukture, moraju da obezbede „slobodno, istinito, objektivno, potpuno i blagovremeno informisanje“.

    //

    Link Izvora

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com