Део изложбе „Dirty Season – Нецензурисано” Фотоколектива Камерадес, по налогу директорке Културног центра Београда (KЦБ) Ивоне Јевтић, повучен је прекјуче из излога Галерије Артегт КЦБ-а. Заправо, реч је о четири портрета политичара, коришћених на билбордима у току предизборне кампање 2012, и један је из 2016, на којима су грађани интервенисали бојом или лаком, а постављени су са унутрашње стране излога галерије и јасно видљиви са улице. Аутори изложбе, иначе фоторепортери београдских редакција, су све те интервенције грађана забележили у виду фотографије – документа, истичући да су они пре свега документаристи наше стварности.
Изложба је постављена 10. марта у КЦБ-у, а требало би да траје до 2. априла. Иако остатак поставке са више од стотину фотографија није диран, Фотоколектив Камерадес, који чине шесторо уметника, одлучио је да поставку повуче из Артгета јуче у 16 часова и тим поводом позвао суграђане да се придруже уклањању преосталих радова и прикључе разговору са ауторима. Кустоскиња поставке Ивана Томановић, уметничка директора Артгета овим поводом је за „Политику” рекла:
– Искрено, погрешно је протумачена цела изложба, јер она није политичка, нити је то била намера. Она говори о нашем друштву и времену у ком живимо и има социјални карактер, а не политички. Свакако да осуђујем чин скидања дела са изложбе без најаве, без консултације, а то се зове класична цензура. Ми нисмо изложбу поставили преко ноћи, без најаве. Директорка је чак дошла и пожелела нам срећан рад, али очигледно није била довољно обавештена, иако постоји каталог који је одштампан, постоји програм који је урађен пре годину дана. Нема изненађења, ми нисмо герила организација, све се знало. Уосталом она је скинула фотографије умазаних изборних плаката, који ће се за месец дана свуда поново појавити по граду.
Директорка КЦБ-а Ивона Јевтић изјавила је да јој је жао због неспоразума са уметницима и упутила писмено објашњење свог поступка:
– До неспоразума је дошло, јер су уклоњена четири постера, не фотографије, који су се налазили на стакленом делу (прозорима) за чије је постављање неопходна дозвола Завода за заштиту споменика. Други неспоразум је тај да су програмски директор и уметнички директор мимо мог знања то учинили. Програмски сектор је благовремено обавештен да је покренута процедура и да је добијена дозвола Завода за заштиту споменика за постављање ћириличног натписа КЦБ, како би се испоштовале законске норме Устава о употреби ћириличног писма. Постављање ћириличног натписа је више пута одлагано због лоших временских услова. Наиме за лепљење катованих слова су неопходни адекватни временски услови и оптимална температура, те смо из тих разлога нестрпљиво очекивали повољне временске услове како би то учинили.