• BG

    „Dobro došli u Svilajnac“ na automobilima u Beogradu

    BEOGRAD – Na mnogim automobilima u Beogradu osvanule su brošure kojima Opština Svilajnac reklamira svoje prirodne, turističke potencijale i letnje manifestacije.

    Komunikolog Cvijetin Milivojević smatra da je to odlična i jeftina ideja, jer je, kako je rekao, jedno od pravila dobre promocije, da se na najbrži, najefikasniji i što je moguće jeftiniji način pokrije što veća ciljna grupa.

    “U Beogradu je, na relativno malom prostoru, skoncentrisan veliki broj potencijalnih posetilaca, koji su ciljna grupa kome se opština Svilajnac obraća, onda je sasvim logično da se najlakše može pokriti ta ciljna grupa, tako što će se na toj maloj koncentraciji velikog broja ljudi, kroz recimo taj primer, pokrivanjem pamfletima, brošurama ili lifletima, parkinga, drugih prostora gde ima masovnih okupljanja, ubrzati prenos informacije, poruke o destinaciji”, rekao je Milivojević Tanjugu.

    On smatra da je u ovom slučaju, to uspelo, jer ne košta puno i velika je koncentracija potencijalnih građana koji će videti tu poruku.

    “Brojke su veoma važne, Beograd je, zapravo trećina Srbije, u smislu broja stanovnika, odnosno, potencijalnih posetilaca Svilajnca i svih tih malih opština, koje pogotovo leti imaju niz kulturno- turističkih manifestacija, a imaju i prirodne zanimljivosti i potencijale, za posetioce, pre svega, iz Beograda”, kaže Milivojević.

    Brošurama se i relativno brzo se rešava kampanja, a to je zapravo informacija o samom mestu, šta ono ima da ponudi – od Doma nauke, veštačkih dinosaurusa, preko vodopada na Resavi.

    Milivojević ističe da je takav način komunikacije jeftiniji od drugih vidova, poput zakupljivanja oglasnog prostora u klasičnim medijima, putem TV spotova, oglasa u novinama i tako dalje.

    “A pitanje je i da li možete na takav način da pokrijete široku ciljnu grupu, jer, znate, strahovito su skupe oglasne, propagandne sekunde na našim najgledanijim televizijama, a opet, čak i da doprete do svih gledalaca u tom trenutku, ne dopirete do svih segmenata potencijalnih posmatrača”, rekao je Milivojević.

    Kako ističe, mora da postoji ogroman budžet da bi ste to sve pokrilo, a da vrsta propagandnog materijala, kao što su brošure, nije klasična reklama i vrlo retko će,smatra, ljudi baciti to, kao što bacaju klasične letke.

    Milivojević kaže da i to nije usamljen slučaj, s tim što neka druga mesta, turističke organizacije iz unutrašnjosti, koriste drugačije vidove komunikacije, te da sad postoji niz kulturnih i turističkih manifestacija u unutrašnjosti Srbije, za koje se očekuje da će, pre svega, posetioci i publika biti iz Beograda.

    “Video sam najave, recimo od Hajdučke regate na Drini kod Bogatića, Hajdučke večeri, do Guče, koja je već turistički brend Srbije”, rekao je Milivojević.

    Direktorka Prirodnjačkog centra Svilajnac Irena Dubravac rekla je Tanjugu da je opština Svilajnac radila promociju i reklame na nivou cele Srbije i da pozivaju ljude iz Beograda i cele zemlje da dođu i posete Svilajnac.

    „Kolege jesu delile flajere, promovišemo i akciju ‘Leto u prirodnjačkom centru’, popularizujemo našu naučnu instituciju, svakog vikenda imamo dečje predstave, radionice scenskih borbi, pozivamo ljude da dođu u Svilajnac”, rekla je Dubravac.

    Brošura “Dobro došli u Svilajnac”, pored podataka o geografskom položaju grada, broju stanovnika, arhitekturi, kompanijama, slobodnoj carinskoj zoni, centrima obrazovanja, ističe “Resavsku Svetu goru”, zbog mnoštva manastira na malom prostoru, Prirodnjački centar Srbije.

    Tu je i zabavni park “Dinosville” koji sadrži izložbu dinosaurusa u prirodnom obliku i veličini, kao i manifestacija Bele poklade, Međunarodni resavski poljoprivredni sajam, mogućnosti za lov i ribolov.

    Foto/ Tanjug video

    Link Izvora

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com