Novosti online

Дуготрајна обнова краљевачког надвожњака

Краљево – Нови, а ваљда и коначан рок за завршетак обнове надвожњака у улици Зелена гора у Краљеву, који је жила куцавица саобраћаја јер спаја град са Ибарском магистралом, јесте крај јуна. Био би то и крај невољама за возаче који се свакодневно нервирају, трубе, тискају у колонама нарочито у поподневним сатима, после завршеног радног дана.

Нико није рачунао да ће овај посао обнове, за који је држава издвојила 67 милиона динара, трајати тако дуго. Радови су почели у првој половини прошле године, али нису обављени за предвиђених 75 дана. Тако је прошао новембар, надвожњак је дочекао зиму, претворен у градилиште које је тада и опустело. Онда се као рок помињао март ове године, па мај, и коначно крај јуна.

Како смо раније дознали од инвеститора „Путева Србије”, посао је каснио због тога што је након отварања конструкције објекта откривен низ оштећења и недостатака, што је довело до продужетка радова и одлагања датума пуштања надвожњака у саобраћај. Радило се о једанаест ивичних носача који су, због тешких оштећења, непланирано морали да буду замењени. То није било предвиђено ни у пројекту, па је Републичка грађевинска инспекција 4. септембра 2018. године забранила наставак радова. Стога су извођач радова београдска фирма „ЖГП Београд” и подизвођач „ЈУ Кeoпс” из Краљева, морали да чекају на измену документације, на сепарат пројекта. Све то је потрајало.

Од краљевачког предузећа „ЈУ Кеопс” дознајемо да је пет ивичних носача уграђено, а да је јуче изливено преосталих шест и следи уградња. Изливено је и 45 мањих носача, оних који нису преднапрегнути него класични, од пет и седам и по метара, па ускоро креће уградња и тих носача, на приступном делу надвожњака. У поменутој фирми тврде да ће то бити окончано за, како је новим уговором предвиђено, календарских 115 дана, а рок за пуштање надвожњака у саобраћај више неће бити померан.

Пошто је локална власт увек прва на удару грађана и опозиције, приликом недавне посете Зоране Михајловић Краљеву издејствовано је обећање да ће „Путеви Србије” и „Инфраструктура железнице Србије” уложити додатних пет милиона динара у реконструкцију алтернативног пута и пружног прелаза око незавршеног надвожњака. – Ако нас извођачи радова увере да ће радови на надвожњаку бити окончани у најављеном року, можда се процени да ова саобраћајница и неће бити потребна – додаје Терзић.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh