Novosti online

Извињење због критика „брендираног” сахрањивања

Компанија луксузне робе „Гучи” је ових дана упутила јавно извињење продавцима погребне опреме у Хонгконгу. Иако је фирма, са седиштем у Фиренци, најавила крајем априла да ће и правно заштити свој бренд од израда копија, пре три дана послато је писмо сасвим другачије садржине. Наиме, у Азији је, у складу са тамошњим обичајима, устаљено да се покојници последњих година сахрањују или кремирају са репликама луксузних предмета, од ташни, преко гардеробе до „ајфона” и друге робе.

Потражња за тим предметима, који су веродостојне копије оригиналне робе, све са логотипима најпрестижнијих светских марки, нарочито је велика у време сајмова, када се представљају потрепштине за „онај свет”, пренео је Би-Би-Си.

Првобитни апел „Гучија” продавницама погребне опреме да не продају реплике њихових производа и не користе њихов логотип наишао је на неодобравање. После одговора из Хонгконг да се тиме вређају традиција, осећања преминулих и њихових потомака, стигло је извињење.

„Жалимо због насталог неспоразума и искрено се извињавамо свима уколико смо повредили било чија осећања. Верујемо да власници продавница погребне опреме немају намеру да нарушавају ’Гучијев’ заштитни знак и у складу са тим не намеравамо никакву даљу правну акцију”, наведено је у саопштењу компаније.

„Гучи” је на тржиште Азије стигао 1974. године. Тренутно у Хонгконгу ради 11 великих објеката, али и стотине мањих продавница и бутика у којима се продају луксузни производи.

Према изјавама локалних продаваца, традиција је да се пре сахрањивања уз покојника стављају разни предмети, па чак и храна. Тиме се или показује како је покојник имао добар живот или се надомешћује немаштина уколико је био сиромашан. Верује се да ће поштовање тих обичаја сахрањеном члану породице донети срећу у другом животу, али и да ће се то одразити на срећу читаве породице.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh