BEOGRAD – Nacionalna asocijacija turističkih agencija „Juta“ saopštila je danas da je preduzela mere na osnovu Juta garancije putovanja zbog dešavanja u turističkoj agenciji „Džet set travel“ za čije je putnike pokrila smeštaj za hotel u Rimu.
Kako se navodi u saopštenju, putnici agencije Džet set travel koji se nalaze na putovanju u Italiji su posredstvom konzularnog predstavnika Srbije i sektora turističke inspekcije kontaktirali Jutu sinoć oko 22. 30 sati i rekli da se pored problema tokom putovanja, nalaze u hotelu u Rimu i da ne mogu da se smeste u sobe zato što usluga hotelu nije plaćena.
Na osnovu tehničke asistencije Jute, putnici su smešteni u sobe već oko ponoći, a troškovi smeštaja su pokriveni kroz sistem Juta garancije putovanja.
Nacionalna asocijacija turističkih agencija Juta navodi u saopštenju da se putnici koji nisu započeli svoje putovanje u Cirih mogu od 4. maja javiti u Jutu radi ostvarivanja svojih prava, a po osnovu garancije putovanja koju je Juta izdala agenciji „Džet set travel“.
U saopštenju Jute se navodi da je agencija „Džet set travel“ isključena iz sistema Juta garancijom putovanja na osnovu odluke Upravnog odbora Jute, počev od 15. maja, zbog uočenih nepravilnosti u radu u prethodnom periodu.
„Verujemo da je ovakva efikasna reakcija i rešenje problema na destinaciji najbolja preporuka putnicima i svima kojima je u cilju da se uredi turističko tržište u Srbiji, da je Juta garancija putovanja jedina prava zaštita putnika u svim okolnostima koje mogu nastati u slučaju insolventnosti i neispunjenja programa putovanja“, navodi se u saopštenju.
Foto – Tanjug, Z. Žestić, ilustracija