Gradovi

„Maxi“ – zloupotreba brenda preko lažne nagradne igre

BEOGRAD – Kompanija „Delez Srbija“ upozorila je danas kupce da je došlo do zloupotrebe brenda „Maxi“, tako što je otvoren sajt putem koga se potrošači pozivaju da učestvuju u navodnoj nagradnoj igri, odnosno konkursu i osvoje vaučere za kupovinu u određenom iznosu.

Iz te kompanije apeluju na kupce da ne učestvuju u pomenutoj navodnoj nagradnoj igri, odnosno konkursu na tom ili bilo kom drugom neovlašćenom sajtu kako ne bi došli u situaciju da budu deo bilo kakvih nelegalnih inicijativa ili žrtve prevare.

Ističu da „Delez Srbija“, koja je vlasnik maloprodajnog formata „Maxi“, ne stoji iza sporne nagradne igre, odnosno konkursa, i da pravnim putem preduzimaju sve neophodne mere ka nadležnim institucijama kako bi se zaustavilo i sankcionisalo pomenuto grubo kršenje prava intelektualne svojine.

Svi nagradni konkursi i nagradne igre koje organizuje „Maxi“ objavljuju se isključivo putem jedine zvanične veb stranice – http://maxi.rs/ ili Fejsbuk stranice – https://www.facebook.com/Maxi.Srbija/?fref=ts.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh