• Ekonomija

    MESEC PAUŠALACA STARTUJE 1.SEPTEMBRA

    BEOGRAD – U petak 31. avgusta, Udruženje za razvoj preduzetništva i Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) najavili su početak javne kampanje „Mesec paušalaca“ u cilju unapređenja sistema paušalnog oporezivanja.

    Danas je pokrenut i portal www.jpd.rs na kojem sve zainteresovane strane mogu da nominuju predloge.

    Tokom septembra, preduzetnici, njihove asocijacije, predstavnici relevantnih institucija i stručna javnost imaće priliku da ponude rešenja i da se, u dijalogu sa državnim organima, uključe u oblikovanje reforme koja ima veliki značaj za podsticanje preduzetništva u Srbiji.

    „Naš cilj je da osnažimo dijalog javnog i privatnog sektora i da zajedno dođemo do najboljih predloga“, izjavio je Milivoje Jovanović ispred Udruženja za razvoj preduzetništva.

    „Nameravamo da eliminišemo administrativne prepreke tako što ćemo omogućiti uplatu poreza na jedan račun, izdavanje elektronske potvrde o izmirenju poreza u realnom vremenu, kao i neprekidno pravo na zdravstveno i penzijsko osiguranje“, istakla je Jelena Bojović, direktorka za regulatornu reformu u NALED-u.

    „Da bismo to postigli, želimo da implementiramo reformu koja uspostavlja jasne kriterijume i automatizaciju procesa utvrđivanja ko može da bude paušalac i procesa izdavanja rešenja o visini poreza“.

    Vlada Srbije u postupku je formiranja radne grupe koja će raditi na izmeni propisa koji regulišu paušalno oporezivanje.

    Pored predstavnika resornih institucija NALED je predložio da deo radne grupe budu i predstavnici preduzetnika.

    Njihovo učešće i dobar odziv u kampanji „Mesec paušalaca“ biće test za državu da unapredi komunikaciju s poslovnom zajednicom i uključivanje u početnoj fazi izrade propisa koji će direktno uticati na njihov biznis.

    „Mesec paušalaca“ deo je četvorogodišnjeg Projekta javno-privatnog dijaloga za razvoj koji finansira Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a sprovodi NALED u saradnji sa Republičkim sekretarijatom za javne politike.

    Tokom javne kampanje, svi zainteresovani mogu da dostave svoje predloge i uključe se u dijalog i na okruglim stolovima u Beogradu (10.09.), Nišu (18.09.) i Novom Sadu (21.09.), kao i putem NALED-ovih profila na društvenim mrežama.

    D.K.

    Klikni za komentar

    Odgovori

    Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

    Na Vrh
    Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com