Novosti online

На Копаонику највише скијаша у најтоплијој сезони

Добит „Скијалишта Србије” за прошлу годину према проценама овог предузећа износиће око 54 милиона динара, што је чак девет пута више од плана

Не памти се да је било мање снега на српским планинама као у фебруару ове године.

И поред тога, овогодишња скијашка сезона неће заостајати за прошлогодишњом рекордном, каже за „Политику” Дејана Љевнаић, вршилац дужности директора „Скијалишта Србије”.

Захваљујући системима за вештачко оснежавање, знању и умећу људи овог јавног предузећа, ски-сезона на Торнику је трајала до 6. марта, на Старој планини ће се скијати до 27. марта, а највећи српски ски-центар Копаоник ради „пуном паром”

– Иако нам време није ишло наруку, стазе су изванредне, што је за скијаше најважније – каже Љевнаићева. – Од почетка сезоне, која је на Копаонику почела крајем новембра, продато је више од 150.000 карата. За прва три месеца промет је био за 16 одсто већи него у истом периоду претходне рекордне године, што је до сада најбољи пословни резултат.

Љевнаићева са задовољством истиче да се приход „Скијалишта Србије”, која послују од 2006, у последње три године повећавао у просеку за око 25 одсто. Од 2013. послују позитивно. Процена је да ће нето добит за 2015. годину износити око 54 милиона динара, што је чак девет пута више од плана.

– Рационализацијом пословања и смањењем трошкова од 2011. године до данас уштедели смо око 104 милиона динара – каже Љевнаићева.

– У јулу 2012. године одлучили смо да смањимо просек зарада за око 18 одсто. И поред повећања обима пословања, проширења капацитета и модернизације скијашке инфраструктуре, као и уведеног рада у летњој сезони, смањили смо број стално запослених са 153 на 139. Током зимске сезоне на привременим и повременим пословима ангажовано је 132 лица.

Туристички посленици кажу да из године у годину расте интересовање за српске скијашке центре. Поред домаћих гостију, на Копаонику је све више странаца.

Ове године је било знатно више гостију из Румуније, Грчке и Турске, поред редовних из република бивше Југославије. Копаоник и Златибор су, после Београда, најпосећенији туристички центри у Србији.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh