Gradovi

Predstavljena turistička ponuda Crne Gore

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore u saradnji sa Ministarstvom održivog razvoja i turizma danas je na Sajmu turizma u Beogradu predstavila turističku ponudu te zemlje, zajedno sa lokalnim turističkim organizacijama, strateškim partnerima i turističkom privredom.

BEOGRAD – Nacionalna turistička organizacija Crne Gore u saradnji sa Ministarstvom održivog razvoja i turizma danas je na Sajmu turizma u Beogradu predstavila turističku ponudu te zemlje, zajedno sa lokalnim turističkim organizacijama, strateškim partnerima i turističkom privredom.

Državni sekretar Predrag Jelušić rekao je Tanjugu da su turističke ponude Srbije i Crne Gore komplementarne i da se mogu zgodno dopunjavati prema trećim tržistima.

On je pozvao građane Srbije da posete Crnu Goru dodajući da su cene usluga na nivou prošlogodišnjih cena te da iskoriste sajamske popuste koji se kreću i do 30, 40 odsto.

Kako je rekao, građani Srbije u Crnoj Gori ne treba da se osećaju kao gosti, već kao dragi prijatelji.

„Iako se građanima Srbije čini da je već Crna Gora poznat turistička destinacija, uvek može nešto novo da se ponudi, a osim plaža to su nacionalni parkovi i neki novi događaji“, rekao je Jelušić.

On je uputio komplimente gradu Beogradu, organizatorima Sajma i resornom ministarstvu na sajmu koji je „svake godine sve kvalitetniji i bolji“ i koji je postao najznačajniji regionalni sajam u oblasti turizma.

„Samo naše prisustvo ovde, veliki broj privrednika i svih ostalih učesnika, hotelijera, govori koliko je za nas ovo tržište značajno“, rekao je Jelušić dodajući da je važno i to što su bili u prilici da najave da će iduće godine baš Crna Gora biti zemlja partner Sajmu turizma u Beogradu.

Predstavljanju je prisustvovao i gradski menadžer Goran Vesić koji je rekao da im je od svih partnera Crna Gora najbliži, podsećajući da će sledeće godine baš oni biti partner Sajmu turizma.

„Ovogodišnji sajam nas čini posebno ponosnim jer broj ljudi koji dolaze i broj izlagača je svake godine sve veći. To pokazuje da nismo samo ozbiljna turistička destinacija već da postajemo važno turističko tržište“, rekao je Vesić.

Kako je istakao, o tome govori veliki broj stranih zemalja koje su prisutne na sajmu.

„To govori da smo na pravom putu i da vlada i grad Beograd rade pravi posao. To interesovanje govori da Srbija postaje zanimljivo turističko tržište“, ocenio je Vesić dodajući da grad živi od turizma i da je to najbrža rastuća privredna grana.

Gradski menadžer je rekao da se grad trudi da kreira što više događaja kako bi više turista ostalo.

„Kao grad nemamo more, ali imamo 200 kilometara obala, svake godine se trudimo da imamo bar jedan ili dva velika sportska događaja, Nova godina je tradicionalni događaj… Trudimo se da kreiramo puno događaja koji bi privukli turiste u Beograd“, rekao je Vesić.

On je dodao i da se radi na razvoju potencijala za kongresni turizam, odnosno da se radi na tome da Centar „Sava“ postane ponovo ono što je bio, ali i na obezbeđivanju mogućnosti da se izgradi što više hotela.

Foto Tanjug, S. Radovanović

Preview

POSETIOCI SAJMA TURIZMA

Slide

ZELJKA RADAK KUKAVICIC

Slide

GVOZDENOVIC I VESIC

Slide

POSETIOCI SAJMA TURIZMA

Slide

POSETIOCI SAJMA TURIZMA

Slide

STAND CRNE GORE

Slide

POSETIOCI SAJMA TURIZMA

Slide

BRANIMIR GVOZDENOVIC

POSETIOCI SAJMA TURIZMA

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh