Ekonomija

Premijer bacio „prvu lopatu“ mosta kod Ostružnice

radovi, u ulici, vojvode, stepeFoto: Mondo/ Stefan Stojanović

„Ovaj most na reci Savi gradi Vlada Republike Srbije. Mostovi ne spajaju samo dve obale, već i sve naše ljude. U slavu mira, sloge i dobre volje među građanima“, piše na ploči.

Od marta 23017. do Čačka za sat ipo

Premijer Srbije je najavio da će do 1. februara biti probijeni poslednji metri velikog tunela kod Savinca, a da će do avgusta biti otvoreno 40,4 kilometara puta Ljig – Preljina. „Do kraja godine, najkasnije marta 2017, moći ćete da idete od Dobanovačke petlje do Čačka za sat, sat i nešto“, rekao je Vučić i dodao da to nisu samo kilometri puta, već je to posao za naše građevinske radnike i investitore.

Ukupna vrednost radova je 3,57 milijardi dinara, a finansiraće se kreditom Evropske investicione banke, pod veoma povoljnim uslovima.

Most, u okviru obilaznice oko Beograda, trebalo bi da bude završen do marta 2018. godine, biće dugačak gotovo dva kilometra i biće izgrađen paralelno sa postojećim mostom, u okviru izgradnje druge trake autoputa na obilaznici oko Beograda.

Početku radova prisustvovala je i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Most će biti izgrađen u okviru izgradnje druge faze autoputa E-70/E-75 na delu od petlje „Dobanovci“ do petlje „Orlovača“, a gradiće ga konzorcijum na čelu sa austrijskom kompanijom Štrabag.

Konzorcijum, koji čine firme“JV Strabag AG – Ed. Zublin AG – Dywidag Bau Gmbh – PZP Zaječar“, imao je najbolju ponudu na međunarodnom tenderu, saopštili su nakon potpisivanja ugovora Putevi Srbije.

Pored građevinskih radova na mostu i saobraćajnici izvodiće se i radovi na odvodnjavanju, kišnoj kanalizaciji sa postrojenjem za prečišćavanje, saobraćajno-tehničkoj i servisnoj opremi puta, javnom osvetljenju, elektro i telekomunikacionoj infrastrukturi i radovi na zaštiti i ozelenjavanju putnog pojasa.

Projekat predviđa izgradnju leve trake auto-puta iza mosta u zoni petlje „Ostružnica“ dužine 1.000 metara, kao i uklapanje dve rampe.

Link Izvora

Klikni za komentar

Odgovori

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Na Vrh